Monolog Dalaman

Kurang sifat manusia, lebih kepada alien.
Dengan baju tidur, sarung tudung, drive pergi bendang entah sape sape, amek gambar vain sebegini. 

Don’t care because we’re awesome liddat.

Dengan baju tidur, sarung tudung, drive pergi bendang entah sape sape, amek gambar vain sebegini.

Don’t care because we’re awesome liddat.

Bunga bunga cintaaaaaa, layu di pusaraaaa 🎶🎶

Bunga bunga cintaaaaaa, layu di pusaraaaa 🎶🎶

Sebabkan sayang aku akan tanya soalan soalan macam gini. Berani lah dia nak tanya “Kau sayang aku tak bedah?” kat aku pasni. Berani lah dia.

Happy twenty two, Amel. Semoga berjaya dlm hidup and your akhirat as well. Semoga cepat kahwin dengan cik abang yg makin sado aku nengok sekarang. Seram jugak aku kadang kadang. Awak tu dah lah cenonet kahkah

Okaylah see you this weekend insyaAllah 😊

Sebabkan sayang aku akan tanya soalan soalan macam gini. Berani lah dia nak tanya “Kau sayang aku tak bedah?” kat aku pasni. Berani lah dia.

Happy twenty two, Amel. Semoga berjaya dlm hidup and your akhirat as well. Semoga cepat kahwin dengan cik abang yg makin sado aku nengok sekarang. Seram jugak aku kadang kadang. Awak tu dah lah cenonet kahkah

Okaylah see you this weekend insyaAllah 😊

#SupportGaza

#SupportGaza

willcub:

So many of you are too young to remember why Diana, Princess of Wales, was such a remarkable person.  She pissed off most of Buckingham Palace, was her own woman, and wasn’t afraid to get down out of the motorcade and be with the regular people.

She was a regular person, just with a title and fancy clothes.  

Among the first big “names” to visit, talk to, and even touch those dying of AIDS in English hospitals, Diana’s trademark was her ability to break down insurmountable barriers.

(Source: dianaspot, via jkhhawaiianprincess)